1 Şubat 2012 Çarşamba

Pembe maskenin pembe yalanı

Tubanur TAŞOVA 
Öyle Bir Geçer Zamanki dizisinin oyuncusu Berrin’i canlandıran Yıldız Çağrı Atiksoy ile ünlenen pembe maskenin bu oyuncu tarafından kullanılmadığı ve sivilcelerinin de pembe maske ile geçmediği anlaşıldı. Sivilce tedavisinde bu maskenin fazla bir etkisinin olmadığı, ticari amaçla piyasaya sürüldüğü ortaya çıktı.

Sivilce tedavisinde etkili çözüm olarak sunulan ve Öyle Bir Geçer Zaman ki dizisinin oyuncusu Yıldız Çağrı Atiksoy ile reklamı yapılan maskenin yalan olduğu anlaşıldı. Yıldız Çağrı Atiksoy’un sivilcelerinin Roaccutane adlı akneler için kullanılan ilaçla geçtiği belirtildi.
Ankara’da Atahan Eczanesi’nde dermatolog olarak çalışan Arzu Özdemir tedavinin Ankara’da bir hekim tarafından yürütüldüğünü ve tedavi sürecinde bizzat bulunduğu söyledi. Pembe Maskenin tamamen ticari amaçlı bir ürün olduğunu belirten Arzu Özdemir, şöyle konuştu:
“Akne tedavisi uzun bir dönemi kapsayan ve sadece cilt bakım ürünleriyle geçmeyecek bir durumdur. Bu ürünün internetteki ilk fiyatı 150 liradır ama sonraları 38 ile 68 fiyat aralığında durmuştur. Bunun nedeni ürünün beklediği rağbeti göremeyip gerçek fiyatına geri dönmesidir. Eğer akne tedavisinde kesin çözüm istiyorsanız cilt doktoruna gidin. Tedavide Monodoks, Roacutane, Tetradoks, Zoretanin gibi haplar kullanılır, eğer akne yüksek şiddette ise Roacutane adlı hap kullanılır. Gerekiyorsa bu gibi hapların yanında doktorun önerdiği kremler kullanılabilir ama, pembe maske gibi ürünler tedaviyi geçirmede tek çözüm değildir olsa da kısa sürelidir.”
Maskeyi kullananlar memnun değil
Pembe Maskeyi kullanan Avukat Ezgi Mantı, deneyimlerini şöyle anlattı:
“Maskeyi internetten sipariş ettim, kullandım ama istediğim etkiyi göremedim bunun sonrasında doktora gittim. Doktorum bu gibi ürünlerin etkisinin çok az olduğunu ve tedavinin uzun bir döneme yayılması gerektiğini söyledi. Yaklaşık iki aydan beri doktorumun verdiği ilaçları kullanıyorum ve memnun kaldım. Bu gibi ürünlerin ticari kaygıyla çıktığını ve kesin bir çözüme ulaştırmadığını düşünüyorum.”
Ev hanımı Gülşen Gökmen ise bir yıldan beri cilt problemleri için değişik kozmetik ürünlerini kullandığını belirterek, şunları söyledi:
“En son çare olarak pembe maskeyi denedim. Bu ürünü almamdaki en önemli sebep ise dizinin oyuncusunun sivilcelerinin bu maskeyle geçtiğinin söylenmesiydi. İnternetten sipariş verdim fakat gözle görülür bir etki göremedim, aksine ürün yan etki yaptı, yüzümde kızarıklıklar meydana geldi. Cilt problemi yaşayan biri olarak söylemeliyim ki pembe maske gibi ürünlerin etkisi yok denecek kadar azdır, mutlaka bir cilt doktor tarafından yardım alınmalıdır.” 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.