9 Ocak 2014 Perşembe

“Okul müdürü olsam öğrencileri pikniğe götürürdüm”

Oktay TATAR

Aybala Tatar, Gazi Koleji’nde 6. sınıfta okuyor. Ana sınıfından beri aynı okulda. Aybala’ya okuluyla ilişkilerini sorduk.



Bize biraz okulundan bahseder misin?
Okulumuz Maltepe’de. Gazi Üniversitesi’ne bağlı. Bizim en büyük eksiğimiz okulumuzun yeterli büyüklükte bir bahçesi yok. Ağaçlarımız, çiçeklerimiz ve toprağımız yok, ama yine de okulumuz güzel.

Eğer okul müdürü olsaydın okulda neler yapardın?
Sosyal faaliyetleri artırırdım. Öğrencileri ayda bir kez de olsa geziye, sinemaya ve baharda da pikniğe götürürdüm.Bir de her sene öğretmenleri değiştirmezdim.

Okulda beğenmediğiniz durumlar var mı?
Bu sene yemekler hiç iyi çıkmıyor. Sene başından beri hala döner çıkmadı. Bir de sevdiğimiz derslerde, beden eğitimi, bilgisayar görsel sanatlar gibi, bizi sınav yaptıkları zaman bu derslerimizin boşa gitmesini sevmiyorum.

Okulunuzun en beğendiğin yönü nedir?
Tabi ki  arkadaşlarım. Onlar olmasaydı okul benim için bir binadan ibaret olurdu. Zaten bir yeri güzelleştirenler de insanlar değil midir?

En sevdiğin ders hangisi ve neden?
Matematiği çok ama çok seviyorum. Bunun bir sebebi matematik öğretmenim olan Dursun Güven, bir diğeri ise matematik öğretmeni olan annem. Matematikten 100 almazsam çok üzülüyorum.

Öğrencilerin başarılı olmaları için neler yapmaları gerekir?
Tabi ki de dersi çok iyi dinlemeliler. Bazı arkadaşlarımız kendileri dersi dinlemedikleri gibi bizim dinlememize de engel oluyorlar, üstelik öğretmenlerimizi de üzüyorlar. Bunun sonucunda  o dersten başarılı olamıyorlar. Ayrıca ben her akşam eve gelince önce ödevlerimi yaparım sonra da o günkü derslerimi tekrar ederim. Başarılı olmak için sihirli bir değneğe gerek yok, düzenli olmak ve çalışmak yeterli.

Son olarak ilerde ne olmayı düşünüyorsun?
Ben iyi bir doktor olacağım ama daha sonra da başbakan olup ülkemdeki aksaklıkları gidereceğim.Eğer benden önce biri davranmazsa ben ülkemin ilk doktor kadın başbakanı olacağım.


Sana teşekkür ediyor ve hayallerinin gerçekleşmesini diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.