23 Aralık 2013 Pazartesi

Aşk Tutulması


Aseen MOHAMMED

Aşk sözcüğünü duyduğunuzda içinizde bir kıpırtı oluyorsa durdurmayın yüreğinizi, bırakın o heyecanı o mutluluğu yaşasın! Çünkü kısacık hayatta belki de dünyanın en hoş duygusu olan aşkı yaşatmadıysanız kalbinize hayatınızın bir yanı eksik kalabilir. Gelelim bu duygunun güzelliğinden bahsetmeye. Kocaman bir aşka tutuldu yüreğim. Elimi tuttuğu o an hissettiğim duygular ve yanıma geldiğinde o ilk günkü heyecanım hâlâ bedenimi sarıyor. Etrafımdaki insanların aşka tutulduklarında bana anlamsız gelen bu duygunun neden onları bu kadar üzdüğünü ya da tutuldukları bu aşkın onları nasıl bu kadar mutlu ettiğini ancak bu aşka tutularak öğrendim.


Aşk dediğimde o an dünya duruyor adeta benim için, çünkü aşkı cümlelere, satırlara sığdıramıyorum . Öyle bir sevda var ki benim küçücük yüreğimde dillere destan olurcasına. Onun yüreği benim küçücük kalbimi alıp sarmaladı. Pek çok şey engel olmak istese de benim aşkıma, yılmadan savaştık birlikte, çünkü bizim aşkımız ne bir engel tanır ne de imkansızlık. Çünkü ben aşkıma, yüreğime hiçbir zaman imkansızlıktan bahsetmedim, benim dünyamda imkansız diye bir şey hiçbir zaman olmadı. Şimdi bana “Aşk nedir?” diye sorsalar gece gündüz durmadan anlatırım, benim aşkımın ne kadar büyük olduğu ne denli bir sevdaya düştüğümü. Bu hoş duyguyu, yüreğimden gelen sözcükleri kendimce anlatmama sebep olan güzel sözcükler kalbimden kağıda döküldü…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.